Pirkimo taisyklės


PREKIŲ ĮSIGIJIMAS

  1. Pardavėjas – UAB „HARMONY HORECA”, įmonės kodas: 306964211, adresas: Islandijos pl. 32B, LT-47446 Kaunas, (toliau tekste – Pardavėjas) internetiniame tinklapyje https://www.harmonypark.lt/spa/spa-prekes/ pateikia prekių asortimentą ir nurodo prekių kainą. Į kainą neįtraukiama pristatymo kaina.
  2. Pirkėjas – veiksnus pilnametis asmuo arba juridinis asmuo (toliau tekste – Pirkėjas) pasirenka norimą prekę ir sumokėjęs nurodytą prekės kainą įsigyja norimą prekę, bei pasirenka prekės pristatymo būdą.
  3. Prekės įsigijimas atliekamas sumokant visą prekės kainą iš karto prieš prekės išsiuntimą.
  4. Pardavėjas prekes perduoda kurjeriui, išsiunčia arba atiduoda Pirkėjui asmeniškai po to, kai pinigai už prekę yra įskaitomi Pardavėjo banko sąskaitoje.
  5. Jei Pirkėjas pasirinko apmokėjimą grynais pinigas arba bankine kortele prekes pristatančiam kurjeriui, prekės perduodamos siuntų pristatymo tarnybai DPD po užsakymo patvirtinimo.
  6. Prieš patvirtindamas užsakymą Pirkėjas turi susipažinti ir patvirtinti, kad susipažino su šiomis taisyklėmis bei Asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis/ privatumo politika.

 
PRISTATYMAS

  1. Prekių pristatymą apmoka Pirkėjas pagal savo pasirinktą pristatymo būdą.
  2. Užsakytos prekės pristatomos per DPD Pickup, pateikiant užsakymą pastabose nurodomas pasirinktas DPD Pickup terminalas į kurį ir išsiunčiamos prekės. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
  3. Tuo atveju jei Pirkėjo mieste DPD Pickup terminalo nėra, nurodomas pristatymo adresas, o prekė pristatoma per siuntų tarnybą. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
  4. Jei pirkėjas nori atsiskaityti grynais pinigais ar banko kortele prekes pristatančiam kurjeriui, pirkėjas turi pasirinkti pristatymą tik per kurjerį
  5. Prekių siuntimas į užsienį derinamas individuliai.


GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS

  1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas privalo nufotografuoti pažeistą pakuotę neatidaręs siuntos ir apie tai kuo skubiau, tačiau ne vėliau kaip per 3 dienas nuo siuntos gavimo informuoti Pardavėją elektroniniu paštu spa@harmonypark.lt. , persiųsdami vaizdinę medžiagą.
  2. Nustačius siuntos prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas informuoja Pardavėją elektroniniu paštu spa@harmonypark.lt. Laiške nurodomas užsakymo numeris ir kreipimosi priežastis.
  3. Nustačius netinkamos kokybės prekių išsiuntimo faktą Pardavėjas apmoka gražinimo išlaidas ir išsiunčia užsakytas prekes iškart, kai tik gaunamos grąžinamos prekės.
  4. Atkreiptinas dėmesys, kad kokybiškos kosmetikos prekės nekeičiamos ir atgal nepriimamos – teisinis pagrindas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. Birželio 11 d. Nutarimas Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 4 dalis. 
  5. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    a. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nebent pakuotė yra pažeista iki perdavimo Pirkėjui;
    b. prekė turi būti neatidaryta ir kitaip Pirkėjo nesugadinta;
    c. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
    d. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.


KONTAKTINĖ INFORMACIJA IR REKVIZITAI

Visus klausimus dėl prekių kokybės, prekių gražinimo Pirkėjas gali užduoti paštu spa@harmonypark.lt arba telefonu +37065098012
Apmokėjimas už prekes atliekamas į UAB „HARMONY HORECA” (į. k. 306964211, Islandijos pl. 32B, LT-47446 Kaunas) atsiskaitomąją sąskaitą, esančią AB SEB bankas Banko kodas 70440 banke, banko sąskaitos numeris A/s LT807044060005559377

leaf
leaf
Newsletter icon

Naujienlaiškio prenumerata

Dovanų kuponas